Wprowadzenie dedykowanego systemu przynosi więcej korzyści niż korzystanie z rozwiązania pudełkowego
Dokumentacja w jednym miejscy dla wszystkich, zawsze aktualna. Brak rozbieżności. E-Archiwum, Rejestry, wersjonowanie, kontrola wersji.
Osoby odpowiedzialne za cały proces lub poszczególne obszary, powiadomienia dla zainteresowanych, Karta Emisyjna, historia zmian.
Dokumentacja, audyty, niezgodności, działania, weryfikacja działań i ich wpływu na proces, kreator raportów, alerty, kreator pulpitów menadżerów.
Dedykowane procesy do opracowywania zmian, ścieżki modyfikacji i akceptacji, wspólna praca na dokumencie, delegowanie zadań.
Wizualizacja procesu / procedury / instrukcji na przejrzystym grafie, proces główny i poboczne, zależności między procesami, przypisywanie obszarów,
łatwe modyfikacje.
O nowych wersjach dokumentów, zmianach w procesach, zbliżających się terminach, na temat systemu zarządzania, dostawców i wiele innych.
Powiadomienia dedykowane o konieczności wykonania pomiarów, terminach ocen poszczególnych procesów, prowadzenie zapisów z ocen.
Wszystkie informacje w jednym miejscu: tabele kompetencji, uprawnienia, szkolenia, odpowiedzialność za konkretne obszary procesów i działania doskonalące.
Planowanie, widoki, powiadomienia na temat audytów, przeglądów, wzorcowań, kontroli, na temat systemu zarządzania, dostawców i inne.
Audyty wewnętrzne i zewnętrzne, planowane i wykonane, rejestry niezgodności, wprowadzone działania, osoby odpowiedzialne za audyt/zadanie.
Kontrola dostaw, audyty zewnętrzne i ich wyniki, oceny jakości, informacje o współpracy, reklamacje, raporty, plany awaryjne, baza kontaktów.
Dokumentowanie przeglądów zarządzania, gromadzenie i analizowanie danych wejściowych i wyjściowych, analiza działań.
W przeciwieństwie do innych rozwiązań system INGENES nie jest rozwiązaniem pudełkowym. Ma gotowe moduły i funkcje, ale daje również bardzo szerokie możliwości w zakresie dopasowania do indywidualnych oczekiwań i dokładnego odzwierciedlenia szczegółów zarządzania procesami jakości, oraz pozwala wprowadzać własne rozwiązania
dające ogromną przewagę konkurencyjną.
Rosnące wymagania klientów, pogoń za konkurencją oraz wciąż zmieniające się normy jakościowe to wyzwania przed którymi mierzy się każde nowoczesne przedsiębiorstwo.
umów webinar Firmom zdarza się stosować nieaktualną
dokumentację do prowadzenia procesów,
używać nieaktualnych formularzy, a
często w poszczególnych obszarach
występują różne wersje dokumentów.
Wiele osób zarządzających jakością nie
zdaje sobie sprawy z występujących
nieprawidłowości...
Trudności w komunikowaniu wymagań
wszystkim uczestnikom procesu
występują na każdym szczeblu
zarządzania. Zawiłe procedury
przedstawione w skomplikowany
sposób, zbyt późne powiadamianie o
zmianach lub informacja nie docierająca
do wszystkich zainteresowanych...
Nadzorowanie i synchronizacja
terminów określonych przez organizację
w poszczególnych obszarach kontroli
jakości, bez wykorzystywania narzędzia
wspomagającego, często przysparza
problemów nawet doświadczonym
menadżerom. Przy stosowaniu kilku
różnych norm jakościowych...
Prawidłowa ocena różnych aspektów skuteczności działań może nastręczać sporych trudności. Rozbieżności w ocenie mogą wynikać z różnych czynników. Ocena działań korygujących w standardowy sposób, może być obarczona pewnymi...
Trudności w przekazywaniu wymagań klientów do wszystkich uczestników procesu jest bardzo istotnym elementem systemu zarządzania jakością. Jest to
szczególnie istotne w przypadku wystąpienia nieprawidłowości i ma istotny wpływ na szybkość reakcji na ewentualne reklamacje...
Brak jednego, konkretnego miejsca, w którym zebrane byłyby wszystkie informacje na temat ról, odpowiedzialności i uprawnień poszczególnych uczestników procesu, często stanowi przeszkodę w sprawnym wprowadzaniu zmian jak i utrzymania prawidłowego poziomu zarządzania...
Tworzenie właściwych zadań, przydzielanie odpowiednim osobom, przekazywanie szczegółów, nadzorowanie poprawności realizacji i terminu ich wykonania, raportowanie wykonania...
W przypadku systemów kontroli jakości często wprowadzane są różnego typu zmiany. Nadzorowanie zmian oraz komunikacja wewnątrz organizacji może stanowić problem związany nie tylko z...
Brak udokumentowanych wymagań zebranych w jednym miejscu przeszkadza w sprawnym zarządzaniu systemem kontrolu jakości. Samo określanie wymagań dotyczących wyrobów i usług...
System szyty na miarę pozwala wprowadzać zmiany oraz dodawać własne funkcjonalności w miarę pojawiających się nowych potrzeb.
Narzędzia do tworzenia map procesów, pulpitów menadżerów, raportów, powiadomień, alertów, dodatkowych elementów systemu. nowych funkcji
Modyfikacje systemu możliwe są bez pisania kodu, dlatego dostosowania do zmieniających się procesów i nowych wymagań może wprowadzać każdy uprawniony użytkownik.
Udział we wdrażaniu oprogramowania umożliwia wprowadzanie własnych elementów i rozwiązań, oraz dokładną znajomość ich działania
System ma bardzo szerokie zastosowanie w dziale kontroli jakości. Wspiera pracowników każdego szczebla. Przyspiesza i ułatwia wykonywanie zadań związanych zarówno z wykonywaniem pojedynczych zadań, przeprowadzaniem audytów, planowaniem działań, edycją dokumentów jak i modelowaniem całego procesu.
Składowe podstawowe to:
- Katalogi i Archiwa (obszary organizacji, procedury, instrukcje, kreatory dokumentów, powiązania, dokumenty zewn.)
- Audyty (rejestry, harmonogramy, wyniki, niezgodności, działania korekcyjne i korygujące, oceny skuteczności, oceny dostawców,
- Kreatory (interaktywne mapy i schematy procesów, makiety postępowania, powiązania, szablony dokumentów, tablice kompetencji
- Raporty (wskaźniki procesów, raporty usterek, KPI, zestawienia, pulpity menadżerów)
- Dodatki (ankiety, identyfikacja ryzyk i szans, plany awaryjne, działania posprzedażowe, słowniki, szablony, baza wiedzy, filtry)
- Administracja (monitorowanie, modelowanie procesów, powiadomienia, statusy, ścieżki obiegu, role i uprawnienia, usługi systemowe, widoki)
Dostępna jest zarówno wersja na serwer (On-premise – licencja na własność) jak i chmurowa (SaaS - abonament).
Na ostateczną cenę rozwiązania wpływ ma:
LICENCJA (rodzaj wybranej licencji INGENES CORE) - Moduł Core zawiera podstawowy zestaw funkcjonalny i moduł administratora.
Dostępne jest 4 wersjach: Basic, Standard, Proffesional i Enterprise. Wersje różnią się ilością użytkowników oraz zakresem funkcjonalnym modułu administratora.
WDROŻENIE (koszt wdrożenia modułu QM) - uzależniony od zakresu wdrożenia.
Tak. Udostępniamy Demo rozwiązania. Proponujemy skorzystanie z Demo na 30 dni (!!!), przed planowanym terminem podjęcia decyzji o ewentualnym zakupie aplikacji. Na życzenie, możemy przedłużyć działanie Demo o kolejne 15 dni.
Po zakupie licencji i podpisaniu umowy wdrożeniowej, przystępujemy na przygotowania wersji produkcyjnej zgodnie ze spisanymi wcześniej wytycznymi. Wersja produkcyjna jest to wersja podstawowa modułu oraz dodatkowe rozszerzenia przygotowane na życzenie kupującego. Wersja produkcyjna może działać na serwerze kupującego lub w chmurze.
Moduł Ingenes_QM został wstępnie przygotowany zgodnie z odpowiednimi normami dla systemów zapewnienia jakości, nie jest to jednak rozwiązanie pudełkowe – pozwala na wiele więcej. Każda z firm ma indywidualne oczekiwania i odrębną specyfikę pracy. Procesy różnią się między sobą. Aplikacja Ingenes_QM pozwala zebrać wszystkie nowatorskie pomysły i przygotować rozwiązanie z uwzględnieniem własnego know how, oraz dostosować działanie do oczekiwań konkretnego przedsiębiorstwa. Dzięki temu, można zyskać o wiele więcej niż tylko narzędzie do zarządzania procesami kontroli jakości. System można bardzo dokładnie dopasować do funkcjonujących procesów, jak również wprowadzić nowe funkcjonalności i własne, innowacyjne pomysły, zyskując tym samym ogromną przewagę nad konkurencją.
Proponujemy rozwiązanie na serwer lub w chmurze, w wersji podstawowej lub z rozszerzeniami dedykowanymi określonymi przez kupującego.
Możliwości wprowadzania zmian do istniejącego modułu oraz dodawania własnych, nowych funkcjonalności w aplikacji INGENES_QM są ogromne.
Funkcje podstawowe zostały zebrane do uniwersalnego modułu, pasującego do każdej normy. Ponadto zespół Ingenes przygotowuje funkcje dodatkowe zgodnie z indywidualnymi wytycznymi. Wspólne opracowane dodatkowe funkcjonalności i raporty jeszcze bardziej ułatwią pracę. Wprowadzić można także własne, indywidualne, zastrzeżone know how. Wprowadzanie unikalnych elementów pozwoli Ci wyprzedzić firmy konkurencyjne.
Analiza potrzeb z konsultantem Ingenes pozwala usystematyzować oczekiwania i zebrać je w jeden dokument. Umożliwia to ustalenie szczegółowych wymagań względem zakresu funkcjonalności oprogramowania wspierającego zarządzanie procesami. Daje jasny obraz możliwości rozwiązania i możliwych korzyści związanych z jego wdrożeniem oraz odkrywa ewentualne pułapki. Pozwala ustalić koszty, również te związane z czasem wdrożenia, jak również oszacować możliwe oszczędności, a tym samym wskazać stopień opłacalności inwestycji i przygotować dokument uzasadnienia wydatku. Najistotniejsze jednak, że można w tej sposób upewnić się co do słuszności realizacji ewentualnego projektu, oraz znaleźć nowe pomysły i sposoby na optymalizację pracy.
Moduł INGENES_QM został przygotowany dokładnie według wytycznych z norm systemów zapewnienia jakości i pokrywa pełny opisany obszar. Daje jednak zdecydowanie szersze możliwości niż rozwiązania pudełkowe, co warto uwzględnić tworząc kalkulacje. Firma Ingenes oferuje usługę analizy procesów oraz analizę typu Fit & Gap.
Przeprowadzenie analizy procesów pozwoli zweryfikować procesy funkcjonujące w firmie, celem określenia potrzebnego zakresu wdrożenia aplikacji wspomagającej. Możliwości oprogramowania otwierają nowe drzwi w zakresie kontroli jakości. Pozwalają usprawnić pracę w poszczególnych obszarach czy procesach, i na każdym szczeblu hierarchii.
Analiza procesów pozwala zebrać aktualne oraz określić dodatkowe potrzeby. Wykracza poza zakres określony w dokumentacji systemu kontroli jakości. Pozwala odkryć nowe obszary, w zakresie optymalizacji pracy i zarządzania procesami w firmie. Określa również stopień realności realizacji nowych pomysłów.
Analiza Fit & Gap sprawdza, które z elementów, określonych jak i nie określonych stricte w dokumentacji systemu kontroli jakości, zostaną pokryte przez system we właściwym stopniu, a które na życzenie firmy wymagają rozbudowania, a więc które z oczekiwań system spełnia w wersji bazowej, oraz jakie można dodatkowo zaimplementować na życzenie i zgodnie z wytycznymi, w ramach rozszerzeń.
Usługa analizy Ingenes przeprowadzana jest kompleksowo, zawiera zarówno analizę procesów jak i analizę Fit & Gap. Na jej podstawie zostaje utworzony odpowiedni dokument, pozwalający oszacować korzyści i koszty (również czas). Określone zestawy funkcji mogą być wdrażane etapami.
Rozwiązanie jest uniwersalne i zostało przygotowane w oparciu o normy i dokumenty systemów kontroli jakości. Dodatkowo może być rozbudowywane i dopasowywane do indywidualnych oczekiwań.
Maksymalne wykorzystanie doświadczenia certyfikowanych konsultantów Ingenes, sprawne działanie zespołu wdrożeniowego po stronie klienta, oraz odpowiednio przygotowany dokument analizy, warunkuje przeprowadzenie wdrożenia szybko i sprawnie. Wykorzystanie „technik zwinnych”, odpowiedniej metodologii, podział na etapy i realizacja wdrożenia poprzez „sprinty”, zdecydowanie usprawnia i skraca czas realizacji całego procesu uruchomienia i dopasowania aplikacji do indywidualnych oczekiwań.
Czas realizacji zależy od zakresu wdrożenia oraz stopnia jego skomplikowania, i ustalany jest indywidualnie.
Rozwiązanie zostało przygotowane w oparciu o wytyczne systemów kontroli jakości, a dodatkowo pozwala na wprowadzenie własnych funkcji.
Dzięki temu nie wymaga wprowadzania żadnych zmian do istniejących procesów, a równocześnie pozwala na sukcesywne wprowadzanie zmian i dostosowywanie wraz z postępującą optymalizacją działań w firmie. Nie trzeba nic zmieniać ani dopasowywać się do działania systemu. To system dopasowuje się do faktycznie działających procesów, usprawniając realizację zadań każdego obszaru i na każdym szczeblu.
Pracownik będzie miał listę działań do wykonania na dziś. Kierownik informacje na temat planowanych audytów, wyników audytów, działań korekcyjnych i korygujących i wiele innych. Każdy będzie w czasie rzeczywistym powiadamiany o zmianach w procedurach. Osoba zarządzająca procesem będzie mogłą łatwiej wprowadzać zmiany dzięki interaktywne mapie, zwiększyć kontrolę nad dokumentacją dzięki przemyślanym rejestrom i powiązaniom, szybko tworzyć makiety postępowania, czy łatwiej analizować poszczególne wskaźniki. Zarząd będzie miał łatwy dostęp do raportów aktualizowanych automatycznie przez system w czasie rzeczywistym, oraz jasne i klarowne informacje z wszystkich obszarów na temat postępów wynikających z prowadzonych działań i zmian.
Rozwiązanie jest uniwersalne jednak pozwala w łatwy sposób na wprowadzanie zmian
Rozwiązanie posiada moduł Core oraz gotowe moduły dla różnych obszarów działania przedsiębiorstwa. Każdy moduł można zmieniać i dopasowywać.
Poza Kontrolą jakości, są to m.in. Kancelaria, Obieg dokumentów w tym Zgłoszeń zapotrzebowania, Zapytań ofertowych, Ofert, Zamówień, Faktur, Budżetowanie, Procesy kadrowe, Utrzymanie ruchu, Montaż i serwis, Zarządzanie projektami, Kreator Raportów, Pulpity menadżera i wiele innych.
Poniżej przedstawiamy ceny pakietów platformy
bez analizy potrzeb i kastomizacji aplikacji
Skontaktuj się z nami, a przygotujemy DEMO systemu specjalnie dla Ciebie, w oparciu o Twoje indywidulane oczekiwania i rzeczywiste procesy funkcjonujące w Twoim przedsiębiorstwie