How Can We Help?
Dostosowanie interfejsu administratora
Administrator może zarządzać interfejsem użytkownika poprzez:
- Kopiowanie ustawień między użytkownikami
- Zmieniając ustawienia globalne w Shared Model Difference
Z panelu nawigacyjnego wybierz opcję Ustawienia -> Model Difference, Zostanie wywołana lista użytkowników i ich kontekstów. W obecnej wersji każdy użytkownik może mieć dwa konteksty (Win i Web). Kontekst użytkownika generowany jest w momencie pierwszego zalogowania użytkownika. Jeżeli użytkownik jeszcze się nie logował a potrzebujemy skopiować mu ustawienia do kontekstu, należy wygenerować konteksty korzystając z opcji menu : Create Model Difference (opcja dostępna menu Narzędzia)
Objaśnienia:
- (1) Create Model Differences – pozwala utworzyć kontekst UI użytkownika , jeżeli użytkownik jeszcze się nie logował.
- (2) Copy Model Differences – pozwala skopiować kontekst UI z jednego użytkownika do drugiego.
- (3) Export Model Differences – Zapisuje ustawienia w Shared Model Diferences ( kontekst wspólny dla wszystkich użytkowników) do pliku xafml. Plik zapisywany jest w bieżącym katalogu aplikacji. Dzięki tej funkcji można przenieść wspólne ustawienia interfejsów użytkowników ze środowiska testowego do produkcyjnego.
- (4) Import Shared Model Differences – Importuje ustawienia UI z pliku xafml zlokalizowanego w bieżącym katalogu aplikacji do wspólnego kontekstu Shared Model Difference.
- (5) Reset Model Differences – pozwala wyczyścić indywidualne ustawienia UI dla wybranych użytkowników
- (6) Edytuj Model – wywołuje okno Model-Edytora
- (7) User Name – kolumna z nazwą użytkownika
- (8) Context id – określenie kontekstu użytkownika (Win lub Web)
- (9) Shared Model Difference – jest to wspólny kontekst , usunięcie lub reset ustawień na tym rekordzie spowoduje wykasowanie ustawień wspólnych.