Microsoft CRM

Microsoft CRM usprawni pracę Działu Sprzedaży i ułatwi zarządzanie zespołem. Zdecydowanie wykracza funkcjonalnościami przed standardowe systemy CRM. Pozwala na precyzyjne dopracowanie procesów biznesowych już funkcjonujących w firmie. (Oprogramowanie dopasowuje się do użytkowników, a nie użytkownicy do oprogramowania) Daje możliwość tworzenia własnych encji, procesów biznesowych, raportów (również zestawienia z innych systemów), widoków, tabel, pulpitów i wielu innych.

Jest to nowoczesne, profesjonalne narzędzie dostępne on-premise oraz on-line również dla mniejszych firm.

o   Ułatwia i przyspiesza podejmowanie właściwych decyzji. Wspomoże organizacje działu sprzedaży, marketingu, obsługi klienta jak i pozostałych działów firmy.

o   Cała historia kontaktów z klientem potencjalnym (rozmowy, maile), informacje na temat ofert i zamówień oraz konkurencji znajdują się w jednym miejscu

o   Procesy – Automatyczne generowanie Zadań lub automatyczne maile do współpracowników (np. przełożonego), do klienta lub grupy klientów na podstawie określonych warunków (np. nieaktywni) w określonym czasie

o   Łatwo integruje się z innym oprogramowaniem (księgowość, magazyn,…)

o   Ułatwia zarządzanie przedsiębiorstwem poprzez różnego typu raporty i prognozy dotyczące sprzedaży.

o   Pozwala na lepsze dopasowanie oferty do klienta oraz usprawnia przepływ informacji i dokumentacji między osobami (automatyczne priorytety, definiowane workflow).

o   Pomaga poprawić skuteczność działu marketingu/handlu w działaniach związanych z pozyskiwaniem zamówień (wyciąganie wniosków, współdzielenie doświadczeń, optymalizacja działań, priorytety, targetowanie)

o   Umożliwia łatwą kastomizację – dostosowanie wyglądu okien (szablonów) i zachodzących procesów biznesowych do potrzeb przedsiębiorstwa

 

 

Więcej >>>  

Microsoft CRM na urządzenia mobilne >>>

 

 

 

Masz pytania ?